طراحی سایت

طراحی سایت| طراحی وب سایت

طراحی سایت از بهترین استراتژی هایی است که برای تبلیغ در کسب و کار خود اتخاذ می کنید، طراحی سایت این امکان را به شما می دهد که برای هر نوع فعالیتی با گستره ترین امکانات به معرفی خود بپردازید، اینکه چه شغلی دارید یا به چه فعالیتی می پردازید مهم نیست ، مهم این است که همیشه در سطراول بدرخشید.این وجه تمایز شماست که موجب پیشرفت میگردد ، حتی اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید با یک کلیک به این موضوع پی خواهید برد.

شرکت طراح سایت

شرکت طراح سایت سابقه درخشانی در طراحی وبسایت دارد . شرکت طراحی وبسایت تهران تمام اهداف خود را برای جلب رضایت مشتریان قرار داده است به این صورت که برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دست بر نمی دارد . صاحبان مشاغل مختلف می توانند متناسب با زمینه شغلی ای که در آن فعالیت می کنند طراحی وب سایت شرکتی ،وبسایت تخصصی ، فروشگاهی و … سفارش دهند . مهمترین وظیفه ای که هر شرکت طراحی وب سایت بر عهده دارد این است که با مناسبترین قیمت ، با کیفیت ترین سایت را طراحی کند تا کاربر ضمن اینکه با یک ظاهر زیبا و منحصر به فرد روبه رو می شود به آسانی بتواند موردی که به دنبال آن است را پیدا کند . مثلا در یک سایت فروشگاهی دقیقا نوع ، قیمت ، جنس کاملا مشخص باشد تا کاربر سردرگم نشود.

ویژگی های یک طراح سایت

سایقه ، تخصص، پشتکار و مهمتر از همه تعهد از جمله ویژگی طراح سایت است که باید دارا باشد.

تا بتواند طراحی وبسایت را به گونه ای انجام دهد که متناسب با نیاز مشتری باشد. طراحی وبسایت کرج باید علاوه بر دانش و توانایی ذهن خلاق داشته باشد و تنها به گفته های مشتری اکتفا نکند و ایده های نو به مشتری ارائه دهد و  طراحی وب سایت را با روش های نوین انجام دهد . طراح وب سایت باید متعهد باشد به این صورت که حداقل تا یک سال پشتیبانی سایت را انجام دهد و هر تغییری که مشتری خواست در سایت اعمال شود.

ملاک انتخاب یک شرکت  معتبر برای طراحی وب

مهم ترین دغدغه افراد صاحب تجارت در سپردن کار طراحی وبسایت به شرکت های طراحی سایت تهران انتخاب بین چندین شرکت با خدمات متنوع است. همانطور که می دانید شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت دارند و هر کدام خدمات مختص به خود را ارائه می دهند. بنابراین انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه ای کمی سخت می شود. مهم ترین ملاک در انتخاب بهترین شرکت طراحی وبسایت ، داشتن تعهد و گارانتی بازگشت وجه می باشد. خوشبختانه شرکت طراحی سایت در این مورد توانسته اعتماد سازی کند. برای انتخاب بهترین شرکت طراح وبسایت کرج  بهترین پیشنهاد انتخاب شرکت طراح سایت می باشد. از آن جهت که نیروی جوان و متخصص ما با ارائه کارهای با کیفیت رضایت مشتریان را به مجموعه جذب نموده اند. نمونه کارهای ما در حوزه طراحی و ساخت سایت بیانگر حرفه ای بودن ما در این حوزه است.

طراحی وب اختصاصی

امروزه طراحی وب به عنوان اولویت هر کسب و کاری تبدیل شده است. تاثیر طراح وب بر افزایش درآمد کسب و کارها بسیار قابل توجه است. طوریکه صاحبان تجارت و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تاکید بسیاری برای طراحی وب سایت دارند. یک طراح سایت حرفه ای باید تخصص ویژه ای در این زمینه داشته و از اطلاعات به روزی برخوردار باشد.

به زبان برنامه نویسی وب، طراح رابط گرافیکی سایت و برقراری امنیت سایت تسلط کافی داشته باشد. شرکت طراحی وب در تهران با استراتژی متفاوت از سایر شرکت ها سعی در ارائه بهترین کیفیت را دارد.

برای طراحی صفحات وب حرفه ای کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاورین ما به طور رایگان راهنمایی های لازم جهت طراحی و ساخت وب را به شما خواهند داد.

چرا طراحی وب ؟

برخی افراد می گویند تا شبکه های اجتماعی هست چرا باید طراحی وب انجام دهیم؟.

شبکه های اجتماعی تنها پل ارتباطی شما با مشتری است. اما داشتن یک سایت اختصاصی اعتبار ویژه ای به حرفه شما می بخشد.

اگر فروشگاه دارید، می توانید در صفحات وب خرید آنلاین قرار دهید اما این امکان در شبکه اجتماعی وجود ندارد.

در فرآیند طراحی وب اختصاصی افراد بسیاری روی بخش های مختلف کار می کنند. تا یک وبسایت ایده ال و مناسب حرفه شما ساخته شود.تیم طراح از افراد متخصص در زمینه های مختلفی بهره می گیرد. طراح گرافیک، برنامه نویس وب از جمله افرادی هستند که روی وبسایت شما به صورت تخصصی کار می کنند. سایت ها باید طبق اخرین امکانات و تکنولوژی روز دنیا ساخته شوند.

تعرفه طراحی وبسایت حرفه ای

تعرفه و هزینه طراحی وب تخصصی با توجه به نوع فعالیت شما سنجیده می شود. طراحی وب از دو روش طراحی سایت تخصصی کدنویسی شده انجام می شود. همچنین در صورت تمایل می توانید از قالب های آماده مختص کسب و کارتان استفاده کنید. تفاوت این دو روش در مدت زمان تحویل و هزینه است. طراحی وبسایت تخصصی به دلیل کدنویسی از 0تا100 معمولا زمان بیشتر و هزینه بیشتری می طلبد.

اما در روش قالب آماده زمان کمتری برده و هزینه به نسبت کمتر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از هزینه و تعرفه ساخت وب با ما تماس بگیرید.

مراحل انجام پروژه

طراحی وب سایت یک فرآیند تخصصی است که باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. زیرا سپردن پروژه طراحی وب به افراد ناکارآمد شما را از رسیدن به هدفتان دور می کند. برقراری امنیت وب ، به کارگیری اصول سئو در طراحی و ساخت سایت از مباحث مهم و حساس در زمینه ساخت سایت است. طراحی سایت مراحل مختلفی دارد که در هر بخش از طراحی ، افراد متخصص و مرتبط به آن بخش وظیفه طراحی آن بخش را به عهده می گیرند. برای مثال برای ظاهر گرافیکی سایت طراح گرافیک ، برای کدنویسی سایت طراحی سایت ، برای امنیت سایت متخصصین امنیت مسئولیت طراحی سایت را بعهده می گیرند. حال در زیر به مراحل طراحی و اجرای سایت می پردازیم.

دامنه

دامنه  یا دامین (Domin)   نامی اختصاصی برای تمایز وب سایت شما است  در واقع برای بازخوانی و دردسترس قرار گرفتن شما نیاز به دامنه کاملا مشهود است.به عبارت دیگر دامنه اینترنتی ، نام و آدرس وب سایت شما است و به نوعی برند شما محسوب می شود.هر دامین از چند بخش تشکیل شده است که می توان در چهار بخش در نظر گرفت ، در واقع بخش اول ماهیت آدرس شماست، در بخش دوم نام دامنه و در بخش سوم پسوند موضوعی قرار می گیرد، نهایتا در بخش آخر پسوند کشوری  است.همه ی قسمت ها با دات(.) از هم جدا می گردد.

دامنه را به صورت یک، سه و پنج ساله میتوان خرید. سعی کنید دامنه را از شرکتی معتبر خریداری کنید.

انتخاب هاست با کیفیت

هاست:

هاست فضایی بر بستر اینترنت برای اپلود سایت می باشد.

در واقع تا زمانی که سایت را روی هاست بارگذاری نکنید کاربران قادر به مشاهده نخواهند بود. برای اینکه بتوانید در فضای مجازی حضور داشته باشید و از تمامی مزایای آن بهره ببرید. می بایست برای خرید هاست اقدام کنید.برای اینکار می توانید به شرکت های میزبان مراجعه کنید.

طراح سایت بعد از نهایی سایت ، فایل سایت را در هاست آپلود می کند

5/5 - (1 امتیاز)
علیرضا شجاعی

View Comments