Categories: طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

شرکت طراحی سایت حرفه ای سه سوت وب در زمینه طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت حرفه ای وردپرس و آموزش طراحی سایت حرفه ای با تیم حرفه ای در خدمت شما میباشد.

جهت مشاوره با مهندسین ما میتوانید در ارتباط باشید و قیمت طراحی وب سایت حرفه ای در شرکت ما بسیار مناسب و به نوعی ارزان است.

بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک که به دنبال توسعه یک وب سایت هستند از ما سوال می کنند که «چه چیزی باعث می شود شرکت شما متفاوت باشد؟

برای شروع کسب و کار آنلاین و یا شروع یک کمپین بازاریابی آنلاین، ابتدا متوجه شوید که اینترنت روش بسیار ارزشمند و قابل توجهی برای تبلیغات است. نباید به دنبال ایجاد یک وب سایت ارزان باشید. رقابت ها قوی هستند و وب سایت های آماتور توسط مصرف کنندگان و خریداران بالقوه مورد بررسی قرار می گیرند و توجه انها را جلب نمیکند.

چرا باید شرکت شما وب سایت حرفه ای داشته باشد ؟

شما به عنوان یک شرکت به یاد داشته باشید که شرکت خود را به عنوان یک شرکت بسیار حرفه ای با یک وب سایت حرفه ای ارائه کنید شما ممکن است یک مکان کوچک داشته باشید یا حتی در خانه کار کنید، اما یک وب سایت حرفه ای این تصور را نشان خواهد داد که شرکت شما در درجه ی بالایی قرار دارد. از این فرصت بازاریابی به نفع خود استفاده کنید و بیشتر از وب سایت خود استفاده کنید!

طراحی سایت حرفه ای چگونه است؟

 طراحی  وب سایت حرفه ای زنده و خوب است برخلاف آنچه که اخیرا خوانده اید، طراحی سایت حرفه ای مرده نیست. در حقیقت، طراح وب سایت حرفه ای زنده و خوب است و مطابق با  کسب و کار در حال رشد است ، طراحی وب سایت حرفه ای به ندرت قابل پیش بینی است. از تجربه کاربر تا معماری اطلاعاتی، تخصص های جدیدی وجود دارد که همیشه در آن ظاهر می شود. طراحی سایت یکی از مواردی است که اگر تخصصی اجرا نشود نمی توان انتظار داشت سایت در مراحل بعدی با موفقیت به فعالیت خود ادامه دهد.

خدمات و امکانات

رقابت بین سایت های مختلف روز به روز بیشترمی شود و خدمات و امکاناتی که ارائه می دهند هر روز متنوع تر و کامل تر می گردد. در این میان تنها وب سایت هایی قادر خواهند بود در مسیر خود موفق باشند که به عنوان یک سایت حرفه ای طراحی و مدیریت گردند.امروزه مردم انقدر وقت صرف گشت وگذار در دنیای مجازی و وب گردی میکنند که به راحتی یک وب سایت ابتدایی و اماتور را از یک وب سایت حرفه ای تشخیص میدهند. مولفه ها و جلوه ها و ابزار ها و کیفیت متعلق به یک وب سایت حرفه ای به گونه ای است که باعث میشود کاربران به محض ورود به سایت متوجه حرفه ای بودن وب سایت شما و در نتیجه حرفه ای بودن شما در حوزه  فعالیت کسب و کارتان خواهد شد.

خصوصیات یک وب سایت حرفه ای به صورت کلی از این قرار است:

  • در بالاترین  نتایج موتور های جستجو نمایش داده شود.
  • سایت حرفه ای به سرعت در ( کامپیوتر ، موبایل هوشمند ، تبلت ) کاربربارگذاری شود.
  • تصاویر و جلوه های گرافیکی جذاب و کاربر پسند در طراحی هر سایت حرفه ای وجود دارد.
  • جست وجو و دسترسی به قسمت های مختلف سایت به سهولت و سرعت انجام شود.
  • سایت حرفه ای در اندازه های مختلف صفحه نمایش، در موتور های جست وجو گوناگون و … به صورت صحیح و کامل نمایش داده می شود.
  • تمامی یا اکثر صفحات سایت در موتور های جستجو قابل بارگذاری می باشند.
  • سایت در مقابل ارائه خدمات به بازدید کننده، کمترین مزاحمتها را برای کاربر ایجاد کند. (مثل ظاهر شدن فرم ثبت نام قبل از ارائه درخواست کاربر)
  • نشانی و URL این سایت ها به آسانی قابل دسترسی می باشد.

وظیفه شرکت طراحی سایت حرفه ای:

شرکت طراحی سایت حرفه ای در طراحی سایت و بهینه سازی سایت  این امکان را به مشتریان  خود می دهد تا ضمن داشتن وب سایتی بر اساس اصولی که در بالا ذکر شد . به یکی از موفق ترین  و پر بازید ترین وب سایت ها در زمینه جذب  و راضی نگه داشتن  کاربران اینترنتی تبدیل گردند. طراحی سایت و بهینه سازی سایت  که توسط شرکت طراحی سایت حرفه ای  انجام می پذیرد. باید منجر به نمایش وب سایت دربالا ترین رتبه های نتایج گوگل گردد و به این ترتیب به آسانی در دسترس کاربران اینترنتی خواهد بود.

قیمت طراحی  وب سایت حرفه ای

کاملا واضح و اشکار است یکی از گسترده ترین بازه های قیمت خدمات را میتوان در حوزه طراحی سایت مشاهده نمود . هر شخص یا شرکت طراحی سایت حرفه ای که در این زمینه فعالیت و تخصص دارد ملاک های خود را داشته و قیمت های گوناگونی را ارائه میکند و قیمت طراحی  وب سایت حرفه ای و اماتور مسلما متفاوت است. این قیمت های متفاوت طراحی سایت، موجب سردرگمی مشتریان نیز شده است.

برای مثال ممکن است مشتری تبلیغ طراحی سایت با قیمتی اندک اما امکانات بسیار و گوناگونی را مشاهده کند، از طرفی نیز ممکن است با شرکتی برخورد کند که سایتی با امکانات ابتدایی و غیر حرفه ای  را با هزینه ای سنگین  ارائه میکند.
کلماتی  مثل  طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و… کلمات کلیدی هستند که در صفحه تعرفه طراحی وب سایت اکثر شرکت های طراحی سایت حرفه ای مشاهده میکنید.

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای همراه با آموزش

مبتنی بر مولفه های بسیاری است، از جمله  کیفیت طراحی و جذابیت بصری و کاربر پسند بودن و اینکه کاربر به راحتی بتواند با آن ارتباط برقرار کند و کار کند. تا کیفیت کد نویسی  برنامه نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت طراحی وب سایت حرفه ای موثر خواهند بود. اما در دنیای هرج و مرج وب  قیمت ها و تعرفه های گوناگونی وجود دارد که در عین  تفاوت قابل توجه  برای هم طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود.

نکته بسیار مهم که  قابل ذکر است که در قیمت طراحی وب سایت حرفه ای برخی شرکت های طراحی سایت  حرفه ای موثر است. میزان اختصاص دادن بودجه و اهتمام مشتری  به طراحی سایت است.گاهی یک شرکت نو پا و کوچک که به تازگی شروع به کار کرده است با بودجه محدود اقدام به سفارش طراحی سایت میکند. گاهی نیز یک شرکت عظیم و قدرتمند که صاحب امتیاز یک برند شاخص میباشد.

برای طراحی وب سایت مختص شرکت خود هزینه زیادی را در نظر میگیرد. البته لزوما هزینه بیشتر برابر با  طراحی  با کیفیت تر نیست. برخی از شرکت های طراحی سایت حرفه ای همواره حداقل هایی را برای ارائه هزینه طراحی وب سایت در نظر دارند. اما ممکن است بنا بر مقدار هزینه ای  که مشتری برای وب سایت خود میخواهد پرداخت کند برخی امکانات از سایت حذف یا به آن اضافه شود تا رضایت طرفین در این عقد قرارداد جلب شود.

شرکت طراحی سایت حرفه ای سه سوت وب

شرکت طراحی سایت حرفه ای سه سوت وب  خدماتی مثل طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس واموزش طراحی سایت حرفه ای را ارائه میدهد با قیمت طراحی وب سایت حرفه ای مناسب که به توضیح آنها میپردازیم

طراحی سایت حرفه ای وردپرس

در سال های گذشته طراحی سایت حرفه ای وردپرس فراگیر نبود شرکت های طراحی سایت حرفه ای  برای طراحی سایت ملزم به استفاده از زبان های برنامه نویسی سخت و  پیچیده بودند . این روش طراحی سایت حرفه ای وردپرس امکان ایجاد سایت هایی قوی و با قابلیت تفکیک پیکسل ها به صورت جز به جز و بدون هیچ قانون و محدودیتی را فراهم میکند.

همچنین طراحی سایت حرفه ای وردپرس که توسط  تیم شرکت طراحی سایت حرفه ای انجام میشود .

دارای امنیت بالاتری نیز میباشد.البته طراحی سایت حرفه ای وردپرس نیز امنیت خوبی دارند.

در مقابل طراحی سایت با کدنویسی تخصصی تر و انحصاری تر و قابلیت شخصی سازی بیشتری از طرف کارفرما و کاربر دارد.طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی سرعت لود شدن و بارگذاری بیشتری نسبت به طراحی سایت حرفه ای ورد پرس دارد.

طراحی سایت حرفه ای وردپرس سرعت لود شدن و بارگذاری کمتری به دلیل داشتن هسته پیچیده تر خود دارند.

طراحی سایت با کد نویسی برای مرورگر ها و موتورهای جست وجو دوست داشتنی تر و دلخواه تر هستند.

شرکت های طراحی سایت حرفه ای که طراحی سایت حرفه ای وردپرس انجام میدهند.

میتوانند سئو قدرتمندی که سبب بهینه سازی سایت میشود روی سایتی که طراحی کرده اند پیاده سازی کنند.و این امر باعث شده است که طراحی سایت حرفه ای وردپرس نیز برای موتور های جست و جو نیز دوست داشتنی و جذاب باشند.

مزایای طراحی سایت حرفه ای وردپرس

طراحی سایت حرفه ای وردپرس دارای مزایا و ویژگی هایی است که عموم را جذب کرده است.طراحی سایت حرفه ای با وردپرس هزینه و زمان کمتری نسبت به سایت هایی که کد نویسی شده اند دارد.

پشتیبانی از مزایا و ویژگی های بسیار مهم است که سایت های طراحی شده با ورد پرس دارند. ساخت سایت با کد نویسی بعد از اتمام طراحی پشتیبانی سخت و دشواری دارند.زیرا تیم پشتیبانی سایت شرکت طراحی سایت حرفه ای باید مسلط به کدنویسی باشند تا بتوانند به روز رسانی و به همگام سازی سایت را بدون مشکل و خطا انجام دهند.اما طراحی سایت حرفه ای وردپرس به دلیل یادگیری آسان و گرافیکی بودن تیم پشتیبانی به آسانی و بدون خطا میتوانند سایت را پشتیبانی کنند را و به دلیل یادگیری سریعی که سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند وجود دارد.صاحبان سایت میتوانند خود پشتیبانی را بر عهده گیرند.

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای شرکت سه سوت وب

طراحی وب سایت به صورت پروژه ای انجام میشود.

براساس نیاز های مشتری صورت می گیرد و در بعضی مواقع طراحی سایت به صورت پکیجی انجام میگیرد.

به همین جهت نمی توان تعرفه ای ثابتی برای قیمت طراحی وب سایت حرفه ای در نظر بگیریم.

تعرفه و قیمت طراحی وب سایت حرفه ای در گروه مهندسی سه سوت وب بر اساس:

  • کیفیت طراحی
  • رعایت استاندارهای کد نویسی و الگوریتم ها و طراحی وب سایت
  • جذابیت و استانداردهای گوگل

انجام میشود.

کاملا واضح و روشن است ،قیمت طراحی وب سایت حرفه ای در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متفاوت است که این متغییر بودن قیمت طراحی وب سایت حرفه ای با توجه به خدمات ارائه شده توسط شرکت ها و متخصصان طراحی سایت کاملا طبیعی است. به همین دلیل پیشنهاد تیم طراحی  شرکت سه سوت وب این است که قبل از هر اقدامی درخواست  خود را مشخص نمایید و به صورت کتبی در آورید و با مشاورین و مهندسین شرکت سه سوت وب مشورت کنید.

قبل از اینکه  قیمت طراحی وب سایت حرفه ای مشخص شود باید نوع سایت مشخص شود. تعداد دسته بندی سایت ها و قیمت طراحی وب سایت حرفه ای بسیار زیاد است. سایت های مختص شرکت ها، سایت های خبر گزاری، سایت های فروشگاهی آنلاین، سایت های بازی آنلاین، پخش آنلاین چند رسانه ای، سایت های دانلود، سایت های آپلود و بارگزاری،  و… هر کدام ساختار و برنامه ریزی طراحی مخصوص به خود را دارند.

به همین خاطر قیمت طراحی وب سایت حرفه ای متناسب با نوع پروژه متغییر است.

آموزش طراحی سایت حرفه ای

آموزش طراحی سایت حرفه ای نیز از خدمات شرکت طراحی سایت حرفه ای سه سوت وب که در تمامی زمینه های طراحی و سئو سایت تخصص و تیم قدرتمند و متخصص دارد است اگر قصد فراگیری آموزش طراحی سایت حرفه ای را دارید شرکت ما در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.و پس از فراگیری آموزش طراحی سایت حرفه ای وب سایت خود را راه اندازی کنید و حتی با شرکت ما در زمینه طراحی سایت و آموزش طراحی سایت حرفه ای همکاری داشته باشید.

آموزش طراحی سایت حرفه ای رایگان در سه سوت وب

یکی از خدمات شرکت طراحی سایت حرفه ای سه سوت وب ،آموزش طراحی سایت حرفه ای به صورت آنلاین و مجازی است که در این زمینه نیز متخصص هستیم و با مراجعه به سایت www.p30class.com میتوانید علاوه بر آموزش طراحی سایت حرفه ای به آموزش و یادگیری در همه زمینه ها بپردازید.

شرکت سه سوت وب آموزش طراحی سایت حرفه ای را به صورت رایگان نیز برگزار کرده است.با به مراجعه و عضویت در کانال ما 3sotweb@  میتوانید آموزش طراحی سایت حرفه ای را به صورت رایگان فراگیرید.

آموزش طراحی سایت حرفه ای که ما برگزار کرده ایم شامل:

آموزش طراحی سایت حرفه ای شامل وردپرس ،جوملا ، مجنتو ،پرستاشاپ و …..

بک اند شامل (php , asp.net,node. js )

فرانت شامل (jquery , html , css ) میباشد.

پانوشت: طراحی سایت حرفه ای ، شرکت طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت حرفه ای وردپرس ، قیمت طراحی وب سایت حرفه ای ، آموزش طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت تهران ، طراحی سایت کرج
5/5 - (1 امتیاز)
علیرضا شجاعی

View Comments

  • سلام من محتوای شمارو خواندم خیلی خوب بود ممنونم آموزنده و جامع