ما طراح اپلیکیشن و برنامه های موبایلی هستیم که در app store  قرار میگیرد. ماچیزی که میگوییم میسازیم.

ما با استراتژی، کار ساخت اپلیکیشن آیفون و برنامه های آندروید، طراحی و توسعه را انجام می دهیم.ما برای استارت آپ ها کار میکنیم. و همچنین در زمینه طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت و ایجاد برند فعالیت میکنیم.

ما چه کار میکنیم

در سه سوت وب، ما فقط اپلیکیشن نمیسازیم. ما برنامه ها را به نوعی میسازیم که مردم در مورد آن صحبت کنند، و بارها و بارها آنها را استفاده کنند.

شناسایی  ایده ها

ما فقط هرچیزی که سر راهمان قرار میگیرد نمیسازیم. اولین گام این است که فقط بهترین پروژه ها را انتخاب کنیم.ما اپلیکیشن را از طریق یک پروسه دقیق بررسی، پرداخت و تصویب بهترین ایده انجام میدهیم. پس از آن، ما آماده هستیم که هر چیزی را طراحی کرده ایم بسازیم.

ایده های خوب طراحی اپلیکیشن , نیاز به اجرای عالی دارد.

هنگامی که یک ایده را مرور کردیم، زمان شروع طراحی و ساخت آن است. از طراحی لوگو و هویت برند از طریق طراحی و توسعه کامل، کارشناسان داخلی ما به کار خود ادامه می دهند. ما معتقد هستیم که در تصمیم گیری مبتنی بر داده ها است که بدین معنی است که ما به یک رویکرد هوشمندانه و مبتنی بر تحلیلی پایبندیم. ساخت، آزمایش، راه اندازی، جمع آوری بازخورد و تکرار

رهبران توسعه  طراحی اپلیکیشن

ما به مشتریانمان کمک می کنیم یک قدم جلوتر بروند. ما آنچه هستیم که در آینده اتفاق می افتد، ولی هنوز هم در حال و واقعیت هستیم.از blockchain به خانه های هوشمند و دستیاران مجازی به AR و VR.

 

ما همچنین به رهبران بازار کمک می کنیم تا برنامه های Google Home و برنامه های آمازون الکسا را برای جفت شدن با برنامه های آیفون و برنامه های آندروید که میلیونها کاربر آن را استفاده می کنند، طراحی کنند. مشتریان ما مسیرهای جدیدی را به دنبال دارند.

مانند بسیاری  شما هم یک ایده برنامه فوق العاده در مغز خود دارید، و شما هیچ نظری ندارید که چگونه آن و تمام پتانسیل سود آور آن را به دست آورید. و مانند کسانی که راه را برای کارآفرینان برنامه راه اندازی کرده اند، شما باید با متخصصان طراحی اپلیکیشن آشنا شوید. ، روند بسیار ساده است.

 

شرکت طراحی اپلیکیشن ما یک راهنمایی دوازده بخشی ارائه می کند که شما را از طریق آن مراحل سود بردن از ایده بزرگ خود، پی میبرید. ابتدا نحوه ایجاد برنامه را شروع کنید.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 1: تنظیم یک هدف.

یک قدم به عقب بردارید و از هر گونه تکنولوژی  چشم پوشی کنید. قلم و کاغذ بردارید و شروع به تعریف آنچه که می خواهید انجام دهید کنید. خط شروع در کلمه توسعه برنامه قلم و کاغذ است، برنامه نویسی و طراحی پیچیده نیست.

از خود  بپرسید و به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

برنامه دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

چگونه می خواهید آن را به کاربران معرفی کنید؟

چه مشکلی حل می شود؟

چگونه زندگی مردم را ساده تر می کند؟

چگونه برنامه خود را به بازار عرضه می کنید؟

شما در هر کسب و کار موفق نیستید اگر تعریف درستی از آن برای خود نداشته باشید،پس باید به وضوح تعیین اهداف کنید. قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید، یک تصویر واضح از آنچه شما می خواهید انجام دهید!

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 2: طرح ایده های خود.

نه! هنوز نمیتوانید کامپیوتر خود را روشن کنید. حالا شما باید از قلم و کاغذ استفاده کنید که پاسخ به سوالات مربوط به برنامه های خود را دارد تا طرح هایی از آنچه که به نظر می رسد طراحی شود. در اینجا شما ایده های واضح خود را به نمایشگاه های بصری افکار خود انتقال می دهید.

تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید از اپلیکیشن خود با هدف انجام تبلیغات در برنامه و کسب درآمد از آن ارائه کنید یا قصد دارید آن را به عنوان یک ابزار دانلود و پرداخت معرفی کنید. شما همچنین می توانید گزینه ای را برای خرید در برنامه ارائه دهید. اگر این چیزی است که می خواهید انجام دهید، مطمئن شوید که این ایده ها را نیز طراحی کرده اید.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 3: تحقیق، تحقیق، و سپس برخی از تحقیقات.

حالا شما می توانید کامپیوتر خود را روشن کنید، اما نه به طوری که کورکورانه برنامه خود را طراحی کنید. پایان کار نزدیک نیست. شما باید به حفاری و تحقیق ایده اپلیکیشن خود بپردازید.من می دانم شما فکر می کنید که یک ایده ی خوب دارید، اما اعداد به نفع شما نیستند، احتمالا کسی آن را امتحان کرده است.شما می توانید به دو روش مختلف نگاه کنید. یکی از شما می توانید از بین برود و دو یا سه سال دیگر، شما می توانید رقابت را بررسی کنید و برنامه خود را بهتر کنید. من ترجیح می دهم.

خواندن بررسی های اپلیکیشن های رقبا. مردم درباره برنامه چه چیزی دوست داشتند / یا دوست ندارند؟ سپس از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. مراحل 1 و 2 را دوباره به قلم و کاغذ خود برگردانید و به نظر خود اصلاح کنید و تنظیم کنید.پس از خواندن و اصلاح، تحقیقات شما نیاز به کمی تمرکز دارد. وقت آن است که قدرت اینترنت را مهار کنیم. آیا اپلیکیشن شما یک ایده واقعا امکان پذیر است؟ در اینجا محدودیت های کپی رایت و احتمالات احتمالی فنی را بررسی می کنید.این قدم بسیار مهم است زیرا در بلند مدت پول شما را ذخیره می کند. شما نمیتوانید پیش بروید و وقت را صرف یک ایده کنید که کار نخواهد کرد.

بعد اینکه از پیش بینی های مختلف خسته شدید،

می توانید چیزهای سرگرم کننده را شروع کنید. شروع به دنبال ایده های طراحی کنید. 99design یک نمایشگاه بزرگ برای بررسی ایده های جدید و نوآورانه طراحی است. مرور را ببینید و ببینید چه چیزی فانتزی شما را برآورده می کند.در هنگام بررسی طراحی، مخاطبان هدف خود را ذکر کنید. درخواست تجدید نظر برای محصول نهایی شما بسیار مهم است.

تمرکز تحقیق خود را به فروش و بازاریابی تغییر دهید.آیا می خواهید با ایده اصلی خود کنار بیایید و یا می خواهید آن را تغییر دهید؟سقف خواسته شما چیست؟ آیا شما به نوجوانان،والدین،کودکان،معلمان،مسافران،بازیگران بازاریابی می کنید؟تعیین کنید که مخاطبان هدف را بلافاصله این به شما,کمک خواهد کرد که ایده های طراحی را مشخص تر کنید.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 4: Wireframe

در دنیای فناوری، یک wireframe یک داستان شکوهمند است. در اینجا است که طرح و ایده طراحی شما را می گیرید، و ایده ی خود را کمی روشن تر و کارآیی می دهید. این پایه ای برای توسعه برنامه های شما خواهد بود، بنابراین واقعا یک قدم مهم است.مجموعه ای از وب سایت های wireframing وجود دارد که می توانید از آن برای کمک به طرح های خود در زندگی دیجیتال با قابلیت های مانند کلیک کردن و آیکون ها استفاده کنید. این ترفند پیدا کردن یک موردی است که دوست دارید و برای شما آسان است.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 5: شروع  back end   برنامه شما

ما شما را با wireframe خود تنها میگذاریم، بنابراین در این مرحله در توسعه برنامه شما، شما یک صفحه نمایش دقیق از نحوه عملکرد اپلیکیشن خود دارید. اکنون زمان آن است که از این داستاننامه استفاده کنید تا بتوانید عملکرد را بررسی کنید.با استفاده از wireframe شما باید سرورها، API ها و نمودارهای داده خود را مشخص کنید. برخی از سازندگان برنامه های کاربردی خود را که می توانند به راحتی این کار را انجام دهند، فراهم می کنند. بعضی از آنها حتی برای شما نیز انجام می دهند. اگر مشخص نیست که این اصطلاح فنی به چه معنی است، شما احتمالا باید از سرویسی استفاده کنید که میزبان و وسایلی برای جمع آوری اطلاعات مربوط به استفاده از برنامه شما است.صرف نظر از اینکه چه روشی را انتخاب می کنید که برای توسعه برنامه خود استفاده کنید، ضروری است که نمودارهای واضح ایجاد شوند زیرا آنها به عنوان دستورالعمل برای همه کار بر روی پروژه شما کار خواهند کرد. اگر شما در هر گونه مشکلی فنی مشغول به کار هستید، باید قالب خود را تغییر دهید تا منعکس کننده تغییرات باشد.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 6: مدل خود را بررسی کنید

در اینجا جایی است که شما باید با سربازان تماس بگیرید. نمایش نسخه ی دمو خود را به دوستان، خانواده و هر کس دیگری که مایل به انتقاد سازنده است. وقت خود را با افرادی که به شما می گویند، “وای که این کار شسته و رفته است”.وقت خود را هدر ندهید: دنبال افراد بدبین و منتقدان باشید. صداقت وحشی در این مرحله حیاتی است.اگر شما نیاز به تغییر هر یک از پوسته یا مسیرهای ناوبری دارید، این کار را انجام دهید. کاربران خود را در ذهن داشته باشید و سعی کنید تفکر خود را دنبال کنید نه خودتان.هدف شما با این مرحله این است که ساختار و پایه برنامه های خود را نهایی کنید. قبل از شروع به اضافه کردن طرح، برای جلوگیری از سرخوردگی در روند، شما باید مغز برنامه خود را داشته باشید.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 7: ساختن

اکنون شما می توانید شروع به کنارهم قرار دادن  پازل برای ساخت برنامه خود کنید. اول، توسعه دهنده شما سرورها، پایگاه های داده ها و API ها را تنظیم می کند. اگر از یک سازنده برنامه کاری خودتان استفاده می کنید، این کار برای شما انجام می شود.فراموش نکنید که بازخوردی را که از آزمایشکنندگان شما دریافت کرده اید، منعکس کنید. تغییر برنامه های کاربردی برای نشان دادن تغییراتی که شما در مرحله اول آزمایش انجام دادید را تغییر دهید.در این زمان، زمان ثبت نام برای فروشگاه ها است. شما باید یک حساب کاربری را با Google Play و Apple ایجاد کنید تا بتوانید برنامه خود را در بازار دریافت کنید. ممکن است چند روز طول بکشد تا پروسه را مرور شود.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 8: طراحی ظاهر

اکنون وقت آن رسیده برای استخدام طراحان برای ایجاد رابط کاربری  UI خود،اقدام کنید. رابط کاربری بخش بسیار مهمی از اپلیکیشن شما است زیرا مردم به چگونگی ظاهر آن و چگونگی راحتی  استفاده از آن جذب می شوند.از طریق فرآیند طراحی، شما باید بازخوردی را که از آزمایش کنندگان خود دریافت کرده اید، در نظر داشته باشید، و باید مطمئن شوید که طراحی و ناوبری بازخورد شما را بازتاب می دهد. چگونه برنامه خود را طراحی کنیم؟اگر شما طراح گرافیک را برای اپلیکیشن خود استخدام کرده اید، برای برنامه خود، باید اسکین با رزولوشن بالا یا صفحه نمایش های جذاب بر اساس قاب گوشی خود را دریافت کنید.اگر از یک ویرایشگر WYSIWYG استفاده می کنید، باید قالب و طرح خود را برای صفحه نمایش خود انتخاب کنید. من دوباره تشدید می کنم، وقتی که نگاهی به برنامه شما می کنم، این بازخورد تست را حفظ کنم. شما اپلیکیشن را برای کاربران ایجاد می کنید، نه برای خودتان!

گونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 9: تست دوباره برنامه خود.

دور دوم آزمایش ضروری است. در این دور، شما هر دو برنامه عملکردی و همچنین یک رابط کاربری برای آزمایش خواهید داشت. تمام صفحه های برنامه شما باید در این مرحله به درستی کار کنند و برنامه شما نیز باید بصری باشد.شما باید با یک باتری از آزمایشات بر روی برنامه خود را در فرم کامل خود اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر دو ظاهر  و احساس از اپلیکیشن انتظارات شما را برآورده می کنند. Proto.io و Pixate سیستم عامل خوبی برای آزمایش اپلیکیشن شما هستند. هر دو این برنامه به شما امکان اضافه کردن لینک های قابل کلیک برای حرکت به برنامه را می دهد. آنها به شما کمک خواهند کرد تا لایه های نهایی، تعاملات و طراحی برنامه خود را نیز بررسی کنید. شما می توانید اطلاعاتی را که از این مرحله آزمایشی دریافت می کنید برای کمک به حرکت به جلو استفاده کنید.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 10: اصلاح و تنظیم

شما نمونه اولیه خود را برای یک چرخش گرفته اید و متوجه شده اید که هنوز یک ترفند کوچک وجود دارد که باید انجام دهید. اکنون که اپلیکیشن خود را در شکل کامل آن فعال کرده اید، باید نیروهای خود را به عقب بازگردانید و از آنها بخواهید که همین کار را انجام دهند.از همان افرادی که اپلیکیشن خود را در مرحله توسعه آن مشاهده کرده اند، از آن برای بررسی آن در مرحله آزمایش نیز بپرسید. باز هم خود را به انتقاد سازنده باز گردان، و از بازخورد مربوطه استفاده کنید. در نهایت، از طراح و طراح خود بخواهید تا هرگونه تغییری را که می خواهید برای برنامه شما ارزشمند باشد، انجام دهد.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 11: تست بتا

شما از طریق چندین لنز مختلف به برنامه خود نگاه کرده اید و فکر می کنید که شما موفق به ایجاد یک نرم افزار حل مسئله می شوید. در حال حاضر، شما باید بررسی کنید که چگونه برنامه شما در یک محیط زنده اجرا می شود.Android این روند را ساده می کند، در حالی که iOS دوست دارد چیزهایی را در یک محیط کنترل شده نگه دارد.

جوانب مثبت و منفی برای هر دو روش وجود دارد، اما خط پایان شما باید از طریق یک حلقه آخر پرش کنید. شما به سادگی می توانید فایل برنامه خود را بر روی هر دستگاه اندرو آپلود کنید و آن را در یک محیط زنده آزمایش کنید. از این طریق در فرایند توسعه برنامه Android شما، می توانید پیشرفت برنامه های خود را از دستگاه خود نظارت کنید.iOS نیاز به استفاده از یک پلت فرم به نام TestFlight به بتا تست برنامه شما دارد. اپل با دستورالعمل ها و دستورالعمل های خود برای استفاده از پلت فرم آزمون بتا، بسیار دقیق است. یکی از ویژگی های فوق العاده این گزینه تست بتا این است که شما می توانید از تسترها دعوت کنید تا برنامه خود را قبل از اینکه بتوانید زندگی کنید، بررسی کنید. این یک لنز دیگری است که از طریق آن می توانید برنامه خود را مشاهده کنید.

چگونه طراحی اپلیکیشن کنیم – مرحله 12: برنامه خود را منتشر کنید.

شما به خط پایان رسیده اید. شما ایده خود را به نفع خود به ارمغان آورده اید، و آخرین مرحله آن است که آن را با جهان به اشتراک بگذارید. امیدوارم، شما برای حل یک مشکل بزرگ  گام برداشته باشید.اکنون زمان آن است که منتشر شود!

آندروید و iOS، با توجه به برنامه های بازاریابی متفاوت است. اگر شما با این کسب و کار کنار بیایید، یک الگوی ظاهری را خواهید دید – اندروید کمی آسان تز است. باز هم، منافع هر دو رویکرد وجود دارد، اما به عنوان یک اپراتور برنامه، شما باید قوانین برای هر دو را یاد بگیرند.شما به سادگی می توانید برنامه خود را به فروشگاه آندروید اضافه کنید. این بار بررسی نخواهد شد. شما بلافاصله برنامه خود را در فروشگاه Google Play فروختید. از سوی دیگر، iOS، قبل از اینکه برنامه شما به بازار عرضه شود, برنامه شما را بررسی میکند ،. در حالی که هیچ زمان مشخصی برای تیم اپل برای بررسی برنامه شما وجود ندارد  ، می توانید حدود یک هفته انتظار داشته باشید.

اگر شما خود را در مورد قرار گرفتن اپلیکیشن  بر روی دستگاه های کاربران نگران کرده اید.!

می توانید آن را در Pre-Apps منتشر کنید.این فرصتی عالی است که برنامه شما توسط افرادی که دوست دارند اولین نگاهی به ایده های جدید را مشاهده کنند، یک فرصت عالی است.به یاد داشته باشید، این افراد همیشه نظرات و ایده های خود را مرور می کنند، بنابراین بازخورد آنها می تواند برای شما عالی باشد.

شما باید به یاد داشته باشید که هنوز باید برنامه خود را به فروش برسانید. فقط به این دلیل که برنامه شما در فروشگاه است به این معنا نیست که شما میتوانید میلیون ها فروش داشته باشید.باید بازاریابی انجام شود,متاسفانه بازاریابی نمیتواند به عنوان «مرحله 13» به این راهنما اضافه شود.بازاریابی به تنهایی شامل چندین مرحله می شود.بنابراین،اکنون که شما می دانید که چگونه یک برنامه را ایجاد کنید، من توصیه می کنم شروع به تحقیق در مورد استراتژی های بازاریابی اپلیکیشن کنید تا بتوانید یک اپلیکیشن جهانی را به بازار ارائه کنید!

طراحی اپلیکیشن | طراحی اپلیکیشن حرفه ای | طراحی اپلیکیشن ارزان

حرف آخر : شرکت سه سوت وب آماده ارائه بهترین خدمات برای جلب رضایت شماست ; شاید این روز ها کلمه ارزان کلمه دلخواه همه باشد . ما به شما تضمین می دهیم قیمت ما چیزی از ارزش و کیفیت کار ارائه شده کم نمی کند . ما با اراوه اپلیکیشن های تحت وب می توانیم از هزینه های اضافی شما کم کنیم و برنامه را به خواسته های شما نزدیک کنیم.

پانوشت : طراحی اپلیکیشن | شرکت طراحی اپلیکیشن | طراحی اپلیکیشن حرفه ای | طراحی اپلیکیشن ارزان
5/5 - (1 امتیاز)
علیرضا شجاعی